a g k a 8 i

Η ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ!

Η ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ!

· ΕΡΓΑΣΙΑ
Αν δουλεύεις πολλές ώρες, την παραμελείς.
Αν δουλεύεις λίγες ώρες, είσαι αχαΐρευτος !

· ΧΡΗΜΑΤΑ
Αν παίρνει λιγότερα χρήματα από ‘σένα στην δουλειά, της πίνουν το αίμα!
Αν παίρνεις λιγότερα χρήματα από εκείνη, είσαι άχρηστος και καλά θα
κάνεις να βρεις κάτι καλύτερο, γιατί αρκετά σε ανέχτηκε !

· ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΑ
Αν της πεις ότι είναι όμορφη, πας να την ρίξεις στο κρεβάτι. Αν δεν της
κάνεις κομπλιμέντο, αδιαφορείς για εκείνη και δεν θα φταίει αν πάει με
τον πρώτο τυχόντα που θα της πει ένα γλυκόλογο!

· ΚΛΑΜΑ
Αν κλάψεις, είσαι μαμούχαλος.
Αν δεν κλάψεις, είσαι ένας αναίσθητος.

· ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Αν γυμνάζεσαι και προσέχεις την διατροφή σου, είσαι κόκορας κι
επιδειξίας.
Αν δεν γυμνάζεσαι, είσαι γουρούνι.

· ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Αν της αγοράσεις λουλούδια, έχεις λερώσει την φωλιά σου.
Αν δεν της πάρεις λουλούδια, είσαι άξεστος.

· ΣΤΟΧΟΙ
Αν νιώθεις περήφανος για τους στόχους που έχεις καταφέρει, είσαι
επιδειξίας.
Αν είσαι μετριοπαθής, δεν έχεις φιλοδοξίες.

· ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ
Αν εκείνη έχει πονοκέφαλο, είχε μία δύσκολη μέρα.
Αν εσύ έχεις πονοκέφαλο, είναι μόνο μία πρόφαση γιατί δεν την αγαπάς
πια.

· ΚΟ-ΚΟ….
Αν εκείνη θέλει να ‘το κάνετε’, είναι γιατί σε θέλει και σ’ αγαπάει.
Αν εσύ θες να ‘το κάνετε’, είναι γιατί μόνο αυτό έχεις στο βρώμικο
μυαλό σου, όπως όλοι οι άντρες. Όλοι ίδιοι είστε ρε παιδάκι μου!!!!!

Πηγή: Άγνωστή

22/10/2007 - Posted by | Χιούμορ |

3 Σχόλια »

  1. Αν δουλεύεις πολλές ώρες έχεις μάλλον μια καλή δουλειά και αυτό είναι θετικό για σένα. Αν δουλεύεις λίγες ώρες, κουβαλάς λιγότερο άγχος, έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο και αυτά είναι καλά τόσο για σένα όσο και για μένα.
    Αν παίρνω λιγότερα χρήματα από σένα στη δουλέιά ή δουλεύω λιγότερες ώρες ή η φύση της δουλειάς είναι τέτοια.Αν παίρνω περισσότερα τιμή μου και καμάρι μου. Αν μου πεις ότι είμαι όμορφη και δεν καταλάβω αν το εννοείς ή απλά το λες με άλλους σκοπούς, είμαι ηλίθια και καλά να πάθω. Αν δεν μου κάνεις κοπλιμέντα, είναι στο χέρι μου να καταλάβω αν ενδιαφέρεσαι για μένα και απλώς δεν είσαι και τόσο εξωστρεφής σε αυτά. Αν κλάψεις είσαι ευαίσθητος και αν δεν κλάψεις θαυμάζω την ψυχραιμία σου και την αντοχή σου σε δύσκολες καταστάσεις. Αν γυμνάζεσαι και προσέχεις, έχεις ωραίο σώμα και μ’αρέσει που φροντίζεις τον εαυτό σου. Αν δεν γυμνάζεσαι θα είμαι τρελή να σου γκρινιάξω γι’αυτό. Αν μου αγοράσεις λουλούδια είσαι ρομαντικός. Αν δεν μου αγοράσεις μου φτάνει που μου δίνεις άλλα πράγματα είτε ηθικά είτε υλικά. Αν νιώθεις περήφανος για τους στόχους σου χαίρομαι που έμπλεξα με ένα συνειδητοποιημένο άτομο. Αν είσαι μετριοπαθής, θα ψάξω να βρω αν σε αυτό κρύβεται κάποια σοφία ή πρόκειται για υποτονικότητα. Αν εγώ έχω πονοκέφαλο πρέπει να πιω ένα πονσταν, αν εσύ έχεις πονοκέφαλο πρεπει να πιεις και εσύ το ίδιο-οτιδήποτε διαφορετικό είναι μπούλσιτ. Αν εγώ θέλω να το κάνουμε είναι επειδή το θέλω. Το ίδιο ισχύει και για σένα και είναι στο χέρι εεε συγνώμη στο μυαλό του καθενός να καταλάβει αν ο άλλος θέλει μόνο αυτό από μας.

    Πηγή: Mafioza.

    Σχόλιο από mafioza | 22/10/2007 | Απάντηση

  2. Να σε καλωσορίσω και να σου πω ένα ευχαριστώ για το σχόλιο mafioza ,,,η αλήθεια είναι πως δε περίμενα μια τόσο σοβαρη προσέγγιση σε ένα ποστ που ανέβασα στη κατηγορία ‘χιούμορ’ εκτός αν είναι κι αυτό ένα καλό ανέκδοτο και δε το κατάλαβα…(αστειεύομαι) 🙂

    Σχόλιο από Mr George | 22/10/2007 | Απάντηση

  3. Εννόείται μοιάζει με καλό ανέκδοτο αλλά δεν είναι.
    Εαν οι άνθρωποι απλούστεύαμε έστω και ΛΙΓΑΚΙ τα πράγματα μεσα στο ξερό μας το κεφάλι, θα υπήρχαν περισσότερα χαμόγελα σ’αυτήν την κακούργα κΕνωνία.
    Καλώς σας βρήκα.

    Σχόλιο από mafioza | 23/10/2007 | Απάντηση


Σχολιάστε